Håndtering af Leverandørfakturaer i Kontolink – med ét enkelt klik

Effektivisér håndteringen af regninger fra leverandører med Kontolink! Alt sker i ét samlet system, der automatiserer indsamling, bogføring og afstemning, så du sparer tid og reducerer fejl.

  • Indsamling & godkendelse: Send bilag via Kontomail, e-mail. Mapper og labels i e-mail eller dropbox kan benyttes til at markere som godkendt. 
     
  • Bogføring med ét klik: Kontolink genkender leverandørinfo og fakturadata automatisk og konterer baseret på historik.
     
  • Betaling: Overfør betalingsinstruktioner direkte til regnskabssystemer som Uniconta og e-conomic.
     
  • Afstemning: Matcher betalinger med banken, inkl. valuta samt få Kontolink til at autogenerere et  bilag med data fra banken.

Gør bogføring enkelt og bekvemt – oplev forskellen med Kontolink!

Skriv til os og få adgang til funktionen

Hvordan adskiller Kontolink sig fra andres løsninger?

  • Alle udgifter ét sted
  • Nemt for kunderne
  • Hurtig og enkel opsætning
  • Proaktiv brug af bank
  • Bedre håndtering af betalingsposteringer – også i valuta
  • Fuldskærm visning på en almindelig skærm – slip for at scrolle
  • Kopi af af data direkte fra PDF
  • Håndtering af ren tekst e-mail (fra Kontobox)
  • Fleksibel søgning på tværs af alle bilag

Gense vores tidligere webinar om Kontolinks håndtering af regniner fra leverandører

Få et udvidet indblik i funktionen. Gense webinaret  hvor du kan se en konkret gennemgang af funktionen og hvordan den kan skabe værdi for dig.

Kom godt i gang!

Kunne automatisk bogføring af leverandørfaktura været noget for dig? Læs hvordan du sætter det op og kommer godt igang