Håndtering af Leverandørfakturaer i Kontolink – med ét enkelt klik
Effektivisér håndteringen af regninger fra leverandører med Kontolink! Alt sker i ét samlet system, der automatiserer indsamling, bogføring og afstemning, så du sparer tid og reducerer fejl.
- Indsamling & godkendelse: Send bilag via Kontomail, e-mail. Mapper og labels i e-mail eller dropbox kan benyttes til at markere som godkendt.
- Bogføring med ét klik: Kontolink genkender leverandørinfo og fakturadata automatisk og konterer baseret på historik.
- Betaling: Overfør betalingsinstruktioner direkte til regnskabssystemer som Uniconta og e-conomic.
- Afstemning: Matcher betalinger med banken, inkl. valuta samt få Kontolink til at autogenerere et bilag med data fra banken.
Gør bogføring enkelt og bekvemt – oplev forskellen med Kontolink!
Skriv til os og få adgang til funktionen
Hvordan adskiller Kontolink sig fra andres løsninger?
- Alle udgifter ét sted
- Nemt for kunderne
- Hurtig og enkel opsætning
- Proaktiv brug af bank
- Bedre håndtering af betalingsposteringer – også i valuta
- Fuldskærm visning på en almindelig skærm – slip for at scrolle
- Kopi af af data direkte fra PDF
- Håndtering af ren tekst e-mail (fra Kontobox)
- Fleksibel søgning på tværs af alle bilag
Gense vores tidligere webinar om Kontolinks håndtering af regniner fra leverandører
Få et udvidet indblik i funktionen. Gense webinaret hvor du kan se en konkret gennemgang af funktionen og hvordan den kan skabe værdi for dig.
Kom godt i gang!
Kunne automatisk bogføring af leverandørfaktura været noget for dig? Læs hvordan du sætter det op og kommer godt igang