Der kan være flere årsager til, at du ønsker at ændre den bankkonto, som Kontolink er forbundet til. Det kan f.eks. være at du:
- Har skiftet bank
- Har skiftet firmakonto
For at sikre, at der ikke er ønskede transaktioner som går tabt, følg guiden herunder for, at se hvordan du skal vælge at forbinde din nye bankkonto.
Hvis du ønsker at have flere bankkonti tilknyttet på samme tid, kan du følge guiden her: Opret ekstra firma eller bankkonto i Kontolink
Ændring af bankkonto
Læs med her, og find det felt som beskriver din situation bedst. Hvis du er i tvivl, så tag endelig fat i os.
Mangler at godkende transaktioner fra den tidligere bankkonto, men ønsker at kunne gå i gang med regnskabet på den nye bankkonto.
Såfremt du ønsker at arbejde med begge bankkonti på en gang, så giver det mening at du tilføjer en ekstra Kontolink aftale. På den måde kan du nemt skifte imellem, hvilken aftale du ønsker at arbejde på. Følg nedenstående link for, at oprette en ekstra bankkonto i Kontolink.
Har godkendt alle transaktioner på den tidligere bankkonto, og skal fremover kun benytte den nye bankkonto.
Hvis alt er godkendt i Kontolink (og dermed oprettet i regnskabs systemet), så er du klar til at erstatte den tidligere bankkonto med den nye.
Det gør du på følgende måde:
- Log ind på din Kontolink aftale
- Gå til menuen
- Vælg her “Indstillinger”
- I bunden kan du se den bankkonto som er forbundet. Vælg her “Fjern bank”. Når du fjerner forbindelsen til banken, vil alle transaktionerne i Kontolink blive fjernet.



- Tryk herefter på tilbage-pilen øverst til venstre
- Vælg “Tilføj bankkonto” og følg opsætningen til din bank



Spørgsmål?
Vi er her for at hjælpe! Kontakt os på:
- hello@kontolink.com
- 71 99 97 70